Wij ondersteunen het B2B bedrijfsleven al bijna 50 jaar met kwalitatieve (sales qualified) leads, waardoor uw salesteams, uw consultants, uw franchisenemers, uw businesspartners meer en makkelijker kunnen verkopen.

Wij onderscheiden ons door onze nuchterheid, visie en -meest belangrijk- onze mensen.
Zowel in Nederland als in Spanje werken uitsluitend Sr. Professionals, oudere (35+) dames en heren met een bewezen track record, die dit als hun beroep doen en niet als een bijbaan. Het zijn dames en heren die enthousiast zijn en uitermate betrokken bij hun klanten.

Ze zijn gewend te communiceren op ieder level, dus ook op C-level en kunnen een klik maken met de andere kant van de lijn. Ze zijn gefocust op kwalitatief boven kwantitatief resultaat.

Dus of u zet nu inzet voor B2B Telemarketing, (Omnichannel) Leadgeneratie, Social Selling, Internationaal Business Development: u bent verzekerd vanhet hoogst haalbare resultaat.

Wilt u toch uw eigen team verbeteren? Onze Sales Trainers helpen hen met praktische theorie, coaching, tips en handvatten zodat uw team zelf gemotiveerd aan de slag gaat en blijft.

Onze visie

De Klik

klik·ken (klikte, heeft geklikt). Een klik laten horen: het klikte meteen tussen ons we konden direct goed met elkaar overweg. Dat vinden wij erg belangrijk. Dat er een klik is met onze opdrachtgevers, dat we beide dezelfde visie hebben. Dat onze marktbewerkers in staat zijn een klik te maken met de andere kant van de lijn. Dat het klikt tussen alle collega’s op kantoor, dat we met elkaar in een gezellige sfeer werken naar het beste resultaat.

Down to earth

Doe maar gewoon. Wat wilt u? Goed gekwalificeerde leads toch, (bezoek)afspraken. Dat we dan met elkaar kijken hoe we dat voor elkaar krijgen op een voor u zo kosten efficiënt mogelijke manier is logisch. Maar het komt neer op met hele goede mensen, goede gesprekken voeren nadat je hebt nagedacht over wie, hoe en waarom.

Kwaliteit

Staat bij ons bovenaan. Daarom lezen en luisteren wij van alles na. Zoeken wij zorgvuldig en begeleiden totdat iedereen 100% dezelfde focus heeft. Natuurlijk kan het zijn dat u soms denkt ‘dat had ik graag anders gezien’. Dan praten we daarover en veranderen we zaken net zolang totdat u 100% tevreden bent.

ONE SMALL POSITIVE THOUGHT IN THE MORNING CAN CHANGE YOUR WHOLE DAY

Tommy | Chief Happiness Officer

Onze marktbewerkers:

  • zijn allemaal ouder dan 35 jaar;
  • zijn communicatief zeer sterk en gewend te communiceren op ieder niveau, dus ook C-level;
  • zijn dan ook een gelijkwaardige gesprekspartner voor uw (aanstaande) relatie;
  • kunnen een ‘klik’ maken met de andere kant van de lijn;
  • zijn enthousiast en uitermate betrokken bij ‘hun’ klanten;
  • vinden dit leuk om te doen;
  • zijn gefocussed op kwalitatief boven kwantitatief resultaat;
  • staan (niet allemaal) verspreid over deze site op de foto’s.

Historie

Provite is opgericht in 1977 door Mary Houtaar van Veldhoven, de moeder van de huidige eigenaar Margot Houtaar. Zij was advertentieverkoopster bij Roomkatholiek Dagblad Het Binnenhof en later bij Beleggersbelangen. Mary zocht iets om te doen vanuit huis zodat zij ook thuis kon zijn voor haar kinderen en heeft toen op 1 maart 1977 Provite (PROmotie Via Telefoon) opgericht, met als eerste klant het bedrijf dat kaarten maakte voor naast de telefoon te hangen met allerlei belangrijke telefoonnummers erop (politie, brandweer etc.).. Daaromheen was ruimte voor advertenties en die verkocht zij.

Als heel snel werd de eetkamertafel ingeruild voor een heus kantoor (lees: een kamer in het huis van een kennis) en snel daarop volgde een eerste collega (Tante Til, nee niet die uit het TV programma). Er werd uitgebreid met de verbouwde garage van diezelfde kennis, die overigens in een hele nette buurt in Den Haag resideerde, waardoor de buren zich afvroegen wat al die dames daar toch iedere dag kwamen doen bij die keurige meneer.  De kennis werd langzaam uit zijn huis verdrongen want niet lang daarna werd ook de uitgegraven kelder bij de onderneming betrokken.

Overigens werd er toen nog gewoon gebeld met draaischijf telefoons en kregen alle dames een houten stokje zodat hun vingers niet te veel pijn deden aan het eind van de dag. Het kopieerapparaat om delen van de ABC gids te kopiëren, pritt stiften om die strookjes op een A4tje te plakken en de post (om de resultaten na doorbellen naar de opdrachtgever te sturen) waren onze grootste vriend. Een hele wand van het kantoor (dat nu gevestigd was in een maisonette in Kijkduin) bestond uit laatjes en alle laatjes waren van een klant.

In 1989 is het huidige pand aan de Groot Hertoginnelaan betrokken, toen nog gecombineerd met het woonhuis van Mary en haar gezin. De uitdrukking: ík werk in Margots’ slaapkamer, wordt nog vaak gebezigd. Vanaf 1991 is Margot na haar studie bij Provite komen werken en vanaf 1993 vormde zij samen met haar moeder een v.o.f. De laatste jaren van haar actieve leven heeft Mary gespendeerd aan het trainen van 1000en consultants, receptiemedewerkers, intercedenten, regiomanagers etc., die de telefoon commercieel moesten gebruiken. Toen echter het 3e kleinkind geboren werd heeft ze zich voor 100% op de rol van ‘liefste en leukste oma ter wereld’ gestort.

Helaas is Mary ons 29 april 2020 ontvallen. Maar zij is, vanuit haar geliefde Groot Hertoginnelaan waar zij nog steeds woonde, uitgezwaaid door alle collega’s.

Wat vinden klanten van ons?