Acquisitie, Telefoonmarketing, Social Selling: of u het nu zelf doet of uitbesteedt: het moet goed, goed doordacht en professioneel uitgevoerd worden. Inventariseren waar staan we en waar willen we naar toe. Nadenken over targetgroepen en proposities. Inzetten of coachen van Sr. professionals, die een klik kunnen maken met uw doelgroep, die weten dat er vaak meerdere contactmomenten nodig zijn om tot kwalitatief resultaat te komen.
Acquisitie, meer relaties, grotere pipeline, meer klanten, meer omzet, meer leads… Gewoon bellen kan iedereen en doet ook bijna iedereen. U gaat zich onderscheiden door goed uitgedachte trajecten, met gesprekken met respect voor uw prospects, een goede propositie en met focus op resultaat (direct en inde funnel). Samen goed nadenken over ‘wie wordt benaderd’ en ‘waarom’ over USP’s en UBR’s over de DMU-matrix.
Direct resultaat: bezoekafspraken, leads, contacten, inschrijvingen etc.
Termijn resultaat: brand recognition, kwalitatieve pipeline, informatie over uw doelgroep.
DE EERSTE STAP NAAR NEW BUSINESS…
Is een gesprek. Online of op locatie. U vertelt over wat u wilt bereiken, uw doelgroepen, uw prachtige product en / of dienst. Wij leggen er onze meer dan 45 jarige ervaring tegenaan en bespreken een strategie. B2B Telemarketing als onderdeel van leadgeneratie biedt immers ongekende mogelijkheden. Laten we het samen ontdekken!