In deze zeer concurrerende markt helpen wij als geen ander opdrachtgevers in de automotive d.m.v. telemarketing aan nieuwe relaties en klanten. Een groot deel van de bekende automerken ondersteunen wij regelmatig bij het vinden van nieuwe zakelijke klanten, maar ook de eindgebruiker weten we te vinden en te binden. Daarnaast bieden we leasemaatschappijen en andere leveranciers in de sector een goede entree bij de wagenparkbeheerders van middelgrote en grote bedrijven.
Leasing
De zakelijke doelgroep ziet autolease in de meeste gevallen als een puur financiële dienst met prijs als enige onderscheidende kwaliteit. Sinds iedere leasemaatschappij ieder merk kan aanbieden, is het moeilijk om nog onderscheidend te zijn. Wij weten als geen ander het onderscheidende vermogen van leasemaatschappijen naar voren te brengen. Zo openen we de ogen van wagenparkbeheerders en de richten de aandacht op al die andere belangrijke kwaliteiten van een goede leasemaatschappij.
Wagenparkbeheerders
Bij de grote bedrijven gaat het allang niet meer over de inkoop van leasewagens. Ons automotive-team weet met innovatieve concepten rond het thema ‘mobiliteit’ wagenparkbeheerders op nieuwe ideeën te brengen en vastgeroeste merkvoorkeuren open te breken. Ook met telemarketingacties rond onderhoud, reparatie en vervanging creëren wij nieuwe commerciële kansen. After-sales wordt dan ineens new business.
Bedrijfsauto’s
Wat voor personenauto’s geldt, werkt op een aangepaste wijze ook voor bedrijfsauto’s. De merkvoorkeuren blijken hier echter veel vaster te liggen dan bij personenauto’s. Om dat te doorbreken heb je een strategie nodig om de ondernemer open te laten staan voor alternatieven. Ook hierbij denken we graag mee over een nieuwe strategie om uw marktaandeel te vergroten.
Telemarketing is de ideale introductie voor automotive
Er is veel gewonnen wanneer u uw prospect eenmaal in de showroom hebt. Automotive en emotie gaan nog steeds nauw samen. Zet de klant tussen uw mooiste modellen in een fraaie showroom en de stemming is meteen positief om zaken te doen. De kunst is om hem of haar binnen te krijgen.
Mits vakkundig uitgevoerd door mensen met passie voor auto’s, is telemarketing voor de automotive een zeer geschikt medium om afspraken te maken. Veel van onze medewerkers hebben een zakelijke achtergrond en weten hoe ze zakelijke beslissers enthousiast kunnen krijgen om verder te praten. Wij zorgen dat we uw accountmanagers bij de juiste mensen aan tafel brengen.
Voor autodealers en werkplaatsen
In samenwerking met RDC hebben we een aantal interessante diensten ontwikkeld om meer auto’s te verkopen en de bezetting van uw werkplaats te optimaliseren. Zeker als u al werkt met CaRe-Mail of INDI van RDC kunnen we uw verkoopresultaten flink verbeteren. Lees hier meer over onze samenwerking met RDC en wat dit kan betekenen voor uw sales.
Consumenten
Voor de vervangingsmarkt bij consumenten hebben wij een aantal geavanceerde programma’s ontwikkeld waarbij het moment van vervanging van de auto zo precies mogelijk wordt voorspeld en de consument op het goede moment naar de showroom wordt uitgenodigd. Dat is ook het ideale moment voor de introductie van een ander merk auto. Het uwe toevallig?
DE EERSTE STAP NAAR NEW BUSINESS…
Is een gesprek. Online of op locatie. U vertelt over wat u wilt bereiken, uw doelgroepen, uw prachtige product en / of dienst. Wij leggen er onze meer dan 45 jarige ervaring tegenaan en bespreken een strategie. B2B Telemarketing als onderdeel van leadgeneratie biedt immers ongekende mogelijkheden. Laten we het samen ontdekken!